viernes, enero 26, 2007

La substituta

Dimecres plego, deixaré de ser becarito, ja no tindré jefa ni jefe supremo. Tinc uns dies per acabar de fer mobbing als de Praga perque em diguin d'una p... vegada el projecte que em toca.

A la feina semblava que no trovaben ningú més per substituir-me, i no és per la meva poca valia sinó perque la gent no enviava curris. La preocupació era gran, ningú mes volia respondre a les trucades dels nostres col·legiats entranyables i, a vegades, frustrats informàticament parlant.

I ja tenen recanvi per mi. El CV és d'una noia que estudia al meu pueblu, així no perdran el costum de veura algú del maresme amb grenyes al meu lloc de feina. Segur que com a mínim el Joanet treballarà més content i espero que la nouvinguda doni millor impressió que la que he donat jo.

En fi, sembla que ja no deixarem en "bragues" al departament. De fet penso que encara han sortit prou ràpid les ofertes, per que treballar aquí és un chollo.

No hay comentarios:

Publicar un comentario