jueves, enero 18, 2007

Colorin colorado

Ahir vaig fer el que serà l'últim exàmen de la carrera (o això espero), acabaré aquest quatrimestre i les assignatures de la carrera. Només projecte.

Acabo també a la feina a final de mes, una feina en la que he estat molt agust i on tohom m'ha tractat bé. Sé que no és una feina per a un enginyer pero serà difícil trobar un ambient tant bo com el que hi ha aquí.

M'esperen 5 mesos de projecte i de veure món aprofitant que estic enmig de tot arreu, pensarem en feina més endavant.

Em venen al cap moltes coses, les classes on he coincidit amb les persones que conec, els dinars i les partides de cartes, les visites a la sala de projectes, el contrabando de pràctiques fetes. I a la feina els riures amb els mails, els sopars, els companys que m'han suportat. Coses que es trobaran a faltar i altres que no.

Passo pàgina, ja no trepitjaré la FIB excepte contades ocasions i de la feina d'aqui poc igual, canvio d'aires. Em pregunto com serà...

1 comentario:

  1. Anónimo10:33 a. m.

    ja queda poquet i seras enginyer. un cop tinguis el titol podras treballar d'alguna altra cosa aixi descanses una mica de tanta informatica :p

    ResponderEliminar