miércoles, febrero 08, 2006

Calma Total

Tres dies de feina força tranquils, que després de l'estress de la setmana passada i la falta de son del cap de setmana fa que notis el cos com si fos de plom. Em quedo a la FIB per fer feina i encara així sento que el sofà de casa em crida a que m'estiri:"Va, nomes una mica" em diu. I allí m'hi quedo inert durant la tarda aixecant-me amb una borratxera que m'acaba de deixar inútil per fer res de profit.

He trobat que al tercer pis de la biblioteca s'esta molt tranquil en aquesta època. Serà la meva base d'operacions fins que començi el nou quatrimestre que, per cert, encara no se ni quan em matriculo :P
EN fi, anem trmpaejant per no caure en la trampa del temps lliure, on moltes vegades i caus i fas menys que quan no tens temps.

No hay comentarios:

Publicar un comentario