martes, febrero 21, 2006

Anem al cole

Avui ens ha fet una visita en Xavi Teruel, que curiosament es diu com tots els meus companys de la FIB, i amb ell ha arribat la polèmica. Es que aquest tio si no la lia no esta content , ai ai ai.

Veieu bé que perque un informàtic pugui exercir ha d'estar col·legiat? com els metges, famacèutics, arquitectes,etc.
En la conversa encarnissada d'avui alguns ja han deixat la seva opinió pero estaria bé deixar constància del que s'ha dit.
Jo sóc dels que opina que si per garantir una qualitat del sector, hi ha contres que espero discutir en els posts.

Opineu!!!!

4 comentarios:

  1. Anónimo11:18 a. m.

    Jo ja vaig dir la meva ahir, però per que quedi constància repetiré alguna cosa. El problema es què significa "exercir d'informàtic". En el cas d'advocats, metges, arquitectes, etc, que si han d'estar col·legiats està clara la seva tasca, però i els informàtics? Quines són aquelles tasques que només hauria de fer un enginyer i no algú que hagi fet FP per exemple? Mantenir una pàgina web és feina d'un enginyer? fer de help-desk? administrador de sistemes? Suposo que tot depèn de a quin nivell es faci... Aquí és on crec que està el problema.

    P.D. David, un consell sobre el "look & feel" del teu blog: canvïa el tamany de la lletra que m'estic deixant la vista!!!

    ResponderEliminar
  2. Anónimo7:54 p. m.

    Evidentment que sí, però no per a fer pàgines web.

    ResponderEliminar
  3. JO també estic a favor del col·legi, crec que el problema rau en que el concepte d'infomàtica abarca masses coses i per tant a un prefessional o treballador no se'l pot etiquetar "d'informàtic". Les coses pel seu nom si us plau, el col·legi no serà d'informàtica sinó que hauria de ser d'enginyeria en informàtica de manera que quedi clar que una persona que hi pertany té un nivell suficient com per desenvolupar un projecte amb un mínim de qualitat a part de poder rrealitzar les tasques que fan els atres treballadors del sector de les tecnologies de la informació.
    Estem tots en el mateix sac i, encara que soni una mica nazi, hem de començar a discriminar o sino la nostra imatge (i que tenen de tots el sector) encara estarà pitjor.
    Ahi queda eso.

    ResponderEliminar