viernes, febrero 24, 2006

autenticació SMTP

Aquest cop utilitzaré el blog per un motiu totalment egoista que és l'ampliació dels meus coneixements. Fart de mirar forums i pàgines web vull que algú em contesti a una petita pregunta que em ronda pel cap i que, com que no m'hi va la feina, passo de perdre temps buscant.

Hi ha un servidor SMTP de correu, del qual no diré el nom, que segons m'han dit els que ho gestionen demana autenticació per enviar correus. Jo he provat d'accedir amb telnet el port 25 d'aquest servidor i he pogut entrar i enviar un correu a una adreça del domini d'aquell servidor, pero no puc enviar a adreçes que no siguin d'aquell domini.



1 - Esta realment el servidor usant autenticació?
2 - Pq puc fer això?

PD: tinc la meva petita teoria i es que segurament els servidors utilitzen aquesta via per passar-se els correus, per aixo no pot demanar user i passwd.

PD2: Si veieu la lletra més gran és pq hi ha gent que M'ha dIt Ke no la pot llegIr pq passa massa temps mirant fotos, ja sabem quines, a internet i ha perdut visió. No diré noms pero continua la repressió bloguera :P

3 comentarios:

  1. Anónimo11:06 a. m.

    Lo del servidor SMTP, ni p%&@ idea, però el nou tamany de lletra MOLA. :-P

    ResponderEliminar
  2. ara només faltaque posi més fotos com les dela mevaamiga de l'esquiada, oi?
    XD

    ResponderEliminar
  3. Anónimo12:42 p. m.

    Així que és el Miki el que ha perdut visió eeh??? Ja m'ho imaginava...

    Segurament lo de limitar el domini és alguna mesura anti-spam, pero ni idea :S.

    ResponderEliminar