martes, septiembre 26, 2006

Prague, I'm coming!!!

No es diu blat fins queno està al sac i ben lligat!!!
Doncs jo ja l'estic lligant, després del temps incert i sense noticies de les vacances (natural per que la gent descansa, pero no deixa de treure't el neguit de no saber res) he rebut contestació a uns mails que vaig enviar a la coordiandora d'erasmus a praga diwent-me que m'enviaràn els documents d'acceptació al Novembre.
Fins aquí sembla tot normal però avui ja ha estat la bomba quan avui rebo un correu de l'AGAUR dient-me que ja s'havien resolt les beques i resulta que la meva sol·licitud, que tenia coll avall que era feina inútil, està ACCEPTADA.
Això dona un gir força important a la meva idea de com plantejar-me l'erasmus pel que fa al tema econòmic, menys mal de caps que tindré i em podré dedicar més al projecte i a gaudir d'estar a l'estranger.

En definitiva, m'en vaig a Pragaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!

2 comentarios:

  1. Recorda el que et vaig dir... Negoci 100% rodó!!!

    ResponderEliminar
  2. si si, ho recordare. I a tu et porto el primer i t'explotar´r tot el que pugui :P

    ResponderEliminar