jueves, mayo 18, 2006

Campions!!!

Era inevitable, comprensible finsi tot predecible que en aquest blog hi hauria un comentari sobre l'actual campió de la copa d'europa. El Barça haguanyat i jo també (la porra de la FIB, 6 euricus "pa la saca") :D
En el meu cas veure el parit va ser un panorama. Arribo tard a Mataró, just en el moment que passo per un bar veig a jugada on expulsen al porter rival (la gent indignada pq l'arbitre no va donarel gol). En el moment que entro a casa de'n Xevi tot son cares d'indignació a l'hora que sento comentaris com:
-"Aquest arbitre es un piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii"
-"Pero que s'ha fumat en Raijarl!!! en Van Bommel no hauria d'haver pujat al avió!!!"

Ariba el gol de l'Arsenal........
-"Anem a la Frontera i que no passin si no venen amb la copa!!!"
-"Si es que van caminant pel camp!!! va correu mecaguen la piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii"

La segona part vam estar força esceptics fins al primer gol
-"Ja veurem si el marquen, quan ho facin ja entrarà el segon pero tots tancats al darrera sera molt difícil"

Gol d'Etoo!!! Vam fotre un bot tots de cop que si haguessim estat en un pis aquest s'ensorra, alguns ploraven i tot (ell ja ho sap XD). Diuen que l'Etoo lença un parell de botes si amb aquestes ha fallat un gol, espero que les de la final les guardi encara que va fer aquell pal que no va entrer.
Amb el gol de Beletti ja es va ensorrar el mejador, el jugador al que vam batejar com "el vendedor de perritos" (ei, poseu-li un uniforme i el carro de frankfurts tipic de les pelis i dona molt el pego) donava la victoria.

Després de liar-la una mica a la porta de casa de'n Xevi vam anar cap a les rambles, no era canaletes pero també hi havia molta gent amb ganes de gresca. Jo pero, em vaig recollir d'hora ja que m'esperaven a la feina a les 8 en punt i despres d'un dia molt cansat que havia acabat bé el millor es anar a dormir, un descansa més.

VISCA EL BARÇA!!!


2 comentarios: