sábado, abril 22, 2006

Fòrum TI 2006

Ja fa unes setmanes que va passar això, pero m'ho vaig passar molt bé i encara ho recordo.
La gent que veieu a la foto, i crec que no estem tots, sóm en més o menys part els culpables de que un dimecres dia 5 d'abril 30 empreses estiguessin al campus nord de la UPC buscant estudiants de la facultat per donar-los feina.

Ara vé la parrafada de que el forum "mola mogollón" però l'he de dir :P
ForumTI és una associació que ja porta uns 10 anys muntant aquests "tinglados", aquest any en motiu del 10è aniversari es volia tornar a impulsar ja que en els ultims anys, menys el passat, no havia funcionat molt bé el tema. Sembla que la demanda ha crescut i l'èxit de l'any anterior va donar ales a aquesta edició.
El balanç ha estat molt positiu amb un total d'uns 30 stands, crec que xifra rècord, i molts estudiants que han tingut l'oportunitat de deixar els seus CV a moltes empreses importants del sector.

Les meves tasques consistien en posar-me en contace amb els diaris pq publiquessin la notícia de la cel·lebració del fòrum. La veritat és que no va anar gaire bé, a banda de les publicacions d'àmbit universitari i les webs de altres facultats de la UPC vam sortir en un article a vilaweb i també vam sortir en el raconet d'una pagina de "el periodico" a la tirada del 30 de març. També vaig estar de reponsable en algunes activitats que es celebraven la setmana anterior, no vaig poder ajudar molt més. Després va arribar el dia dels stands i així d'arregladets ens vam posar...


Pero no tot van ser flors, violes, bon rollo i festa. Com sempre, quan un fa una cosa no tothom esta dacord i alguns alumnes ens volien aixafar la guitarra per una sèrie de raons que jo crec que no encaixaven. Penso que simplement confonien "la velocidad con el tocino" i van voler evitar que els estudiants hi anesin, en fi de totes les coses sempre hi han detractors.

Bé, altres fotos a part d'aquest crec que estaran proximament a la web del fòrum. Feu-hi un cop d'ull i veureu més coses que m'he deixat d'explicar.

No hay comentarios:

Publicar un comentario